Teamindeling jeugd seizoen 2024-2025

Gisteren, 15 mei 18:00  Hallo spelers, speelsters en ouders van VCHW, De indeling van de jeugdteams van VCHW voor seizoen 2024-2025 is bekend. Wij hopen dat iedereen zich kan vinden en schikken naar deze indeling. Mochten jullie toch vragen hebben over de indeling, dan verzoeken wij jullie deze, bij voorkeur per email, te stellen aan [email protected]. Wij wensen jullie een mooie afsluiting van het seizoen en alvast een hele fijne vakantie toe en zien/spreken elkaar vast weer in het nieuwe seizoen ! Met vriendelijke groet, Jeugdcommissie VCHW Marin, Sven, Darina, Jeroen, Jari en Lisan meer »

Hoonhorst wint van Vilsteren.

12 mei 23:15  Voetballiefhebber John uit Amsterdam houdt er een mooie hobby op na. Hij bezoekt in het weekend op zaterdag en zondag een wedstrijd ergens in Nederland. De gehele week heeft hij de tijd gehad om te speuren naar een interessante wedstrijd die op het programma staan in den lande. Of het nu Groningen is of Limburg, het maakt hem niet uit. Dan is het zondagmorgen 12 mei 2024 en verkiest John logischerwijs de trein naar Dalfsen om via de Papenallee te wandelen naar de Potkamp om daar de derby Hoonhorst-Vilsteren te aanschouwen. Voor John was het de tweede keer dat hij aanlegde op “station Dalfsen”. Zijn herinnering ging terug naar oktober 1996(!) met schriftelijk bewijs dat hij toen hij een wedstrijd van ASC’62 aanschouwd had. Een ervaring rijker en met een blijvende herinnering met logo van VV Hoonhorst op zak werd na de 2-0 overwinning voor Hoonhorst om kwart voor vier een begin gemaakt met de lange terugreis naar Amsterdam via de Oude Vechtsteeg. meer »

Meetrainen met vrouwen 1

7 mei 12:30  Kom meetrainen met Hoonhorst/wijthmen vrouwen 1!meer »

Hoonhorst geeft het weg tegen DAVO